8 Mayıs 2011 Pazar

Sevgili Anne Babalar ;

Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin danışmanlığında; M.E.B Okul Öncesi Eğitim Mevzuatı, Neş’e Erberk Anaokulu öğretmenlerinin önerileri ve anne, babaların yorumları dikkate alınarak düzenlenmiş eğitici ve eğlenceli Anaokulu dergileri ile tam bir okul öncesi eğitim veriyor. 


8 klasör içinde 96 derginin yer aldığı Anaokulu ile birlikte kelime haznesinin geliştiğini, çevresini daha iyi tanıdığını, basit şekil ve resimleri birbirinden ayırt etmeyi, sorulara cevap vermeyi adım adım öğrendiğini göreceksiniz. Ayrıca kesme, yapıştırma, çizme alıştırmaları ile sanatsal yönü ve el becerileri gelişecek.Erken eğitimin öneminin farkında olan binlerce aile çocuğuna okul öncesi eğitiminde Anaokulu dergisi ile destek oluyor. Anaokulu dergisi sayesinde onunla verimli zaman geçirip, zihinsel gelişimine destek oluyor. Siz de çocuğunuzu bu en gelişmiş okul öncesi eğitim kaynağı ile tanıştırın.

Hemen satın almak için buraya tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.